Garanția acordată de magazinul Joytech.ro sau de alți parteneri ai acestuia este de 90 de zile pentru baterii și încărcătoare. Atomizoarele sunt considerate consumabile și nu beneficiază de garanție.
Pentru a putea înregistra o cerere de retur, trebuie să intrați în meniul Contul Meu-Retururile Mele și să solicitați o nouă cerere de retur-garanție. Trebuie selectată comanda din care face parte produsul defect pe care vreți să-l returnați și să completați toate câmpurile obligatorii din formularul de retur. Pentru produsele defecte, solicitarea standard este "înlocuire/reparare produs". Alte solicitări sunt acceptate doar în cazul în care defectul produsului nu se poate remedia. Imediat ce cererea dumneavoastră este validată de către un operator, trebuie să descărcați formularul de retur disponibil pe pagina returului dumneavoastră și să trimiteți produsul și formularul semnat către adresa indicată.
În cazul în care produsul a fost verificat și nu prezită probleme, acesta va fi reexpediat la adresa indicată de dumneavoastră.
În cazul în care produsul a fost verificat și prezintă defecțiuni, soluția standard este înlocuirea acestuia. În cazul în care dumneavoastră solicitați un alt produs față de cel cumpărat inițial, vă rugăm să ne comunicați acest aspect în momentul trimiterii cererii de retur. Sunt acceptate și schimburile cu produse mai scumpe, caz în care trebuie plătită diferența.
În cazul în care cererea de garanție nu este acceptată ca urmare a nerespectării termenilor garanției, veți fi notificat printr-un mesaj cu privire la motivele care au stat la baza acestei decizii și produsul o să fie livrat înapoi către dumneavoastră. În acest ultim caz, costurile transportului sunt suportate de către client.